Fimo

20.12.2013 20:13

V poslední době jsem zamilovaná do náušnic...Mám svojí sbírku, většinou vlastnoručně vyrobenou, ale také rozšířenou a koupené výrobky a výrobky některých kamarádek. Pokud se chcete zamilovat, kliknětě na tento odkaz. Nebojte se, jsou to jenom fotky náušnic z fima. Takže jsem se rozhodla, že budu nejspíše čtvrtinu (pořád se mi ale vrací myšlenka, že je to strašně málo) svého kapesného dávat na tohle. Někteří si možná říkají, k čemu mi bude tolik náušnic...Já taky nechápu, jak se někdo může tak šíleně vyžívat v botách (ne že by mě nezajímalo, co mám na nohou). Dneska jsem si byla nakoupit další dávku fima a myslim, že dneska neusnu nedočkavostí. Rozhodla jsem je udělat rybí sadu a mrkvičkové náušnice, jahodovou sadu a šneky pro mámu a babičku, dále pak čokoládový dort a kyselý citrón na klíče....A já nevim, co ještě. Ale abch začala od začátku: kde to všechno sehnat. Těm mimopražským moc nepomůžu, ale možná jo. Popisuju Prahu. Na Andělu je KFC. Přes silnice a kousek ulicí Lidická rovně je "Korálkárna". !!!Neomdlet, jakmile tam vstoupíte!!! Balíček fima tam stojí 59,- Kč...To je tak průměrně. Fimo vydrží dlouho, takže zas tak drahý to neni. Cena kovových háčků taky ujde. Na visací náušnice kupuj "Nauš. háčky afro" (po třech párech) + takové ty kovové rovné drátky s očkem na konci (10 kusů). Na nasouvací náušnice "Puzeta lep." (3 páry) + "Nauš. zarážka" (po deseti kusech). Na přívěšky a náhrdelníky zase ty drátky. Nástroje na falešný roztahováky jsem nepostřehla, ale možná tam jsou. Pak tam koupíte sešity s návody, kleštičky, miliony (nekecám) korálků a další potřeby. Tak hodně štěstí!
PS: Ještě jeden odkaz na závěr: www.koralky.cz
PPS: Takovéhle náušnice vyrábí miliony holek na světě...mezi nima taky například Smile a Ahojík XD.

1.várka

 

2.várka

 

Další výrobky: 2 dorty, opice, sada rybiček a včela

Náušnice, obojí puzety, ale ty červi mi moc stahujou uši...

No a z těhle mám největší radost...Nejsou sladké?

NÁVOD:

Prodává se v balíčcích zhruba 5x5x1,5 cm jedna barva, cena okolo 50 - 80 Kč, někdy i okolo 30 korun. Pečeme ho 30 minut 110 stupňů Celsia.