Já a můj svět

24.10.2012 18:29

naresli obrázek nebo napiš povídku, která vyjadřuje Tvůj svět. Může to být úplná spatlanina, jen, aby Tě to představilo a vyjádřilo. Za to, že to pošleš, získáč 3 body ze soutěží, 6 bodů aktivity, 3 body zajímavostí a pokud budš chtít (tudíž to v emailu výslovně nenapíšeš, že nechceš) zveřejním obrázek nebo povídku na webu. Hodně štěstí!

Já a můj svět

Tato fotogalerie je prázdná.

Můj svět je ..... no ostrov ve tvaru srdce a jmenuje se Ventilogie.

Uprostřed ostrova protéká řeka Valda. Tím se Ventilogie dělí na dvě části

jedna je Katies a druhá Valina. V mém světě jsou všichni čarodějové.

A hlavně se tam neučí Matematika!! A škola začíná v 10 hod ráno

V Mém světě Bych opravdu chtěla žít!!!!!

                                                                                 Chocholousek