Jak jsem lovila bobříky (Ahojík)

22.10.2012 16:09

Tento článek napsala Ahojík v rámci soutěže Jak se ti na vebu vede.

Jak jsem lovila bobříky

V létě jsme se s kamarádkami rozhodly lovit bobříky.Lovila jsem bobříka mlčení(nepovedlo se) nešel otevřít kohoutek a tak jsem bezmyšlenkovitě vykřikla,,prosím pomůžete mi" a bylo to.Pak jsem se vydala na lov bobříka odvahy.Ten vyšel.Pak jsem lovila bobříka rostlin.Trochu jsem to pomotala , ale nakonec jsem 10 rostlin a 10 stromů našla.Pak tu byl bobřík uzlů.Těch jsem se sice 10 naučila , ale zapomněla jsem je ukázat táborovému vedoucímu.Pak tu byl bobřík ohně.Ten jsem také lovila , ale nepovedl se , protože den před tím pršelo.Doufám , že jsem na nějakého bobříka nezapomněla a je možné , že jsem je lovila trochu podle jiných pravidel, neboť jsem lovila bobříky na táboře.

 

Děkuji moc za článek, a přesto, že jsi lovila úplně jiné bobříky, určitě jsi mudela prokázet mnoho úsilí. Blahopřeji!