Jak se Ti na webu vede?

24.08.2012 09:31

Tato soutěž spočívá v napsání článku o tom, jak sis vyrobil/a něco z návodů na Arově Araratu (s přiloženou fotkou), jak jste si s kamarádi zahráli některou z her, jak ses pustil/a do lovu bobříků atd.Články ohodnotím a ty můžeš vyhrát:

  • 1. místo: 20 bodů aktivity + uveřejnění článku na webu - Ahojík
  • 2. místo: 15 bodů aktivity - Zebra
  • 3. místo: 10 bodů aktivity - Anežka
  • Zúčastnění: 5 bodů aktivity

Zebra

Jak se mi na webu vede?
Toť otázka.
Nejdříve napíšu o soutěžích:
Začnu soutěží morseovka.Se šifrou sem se prala docela dlouho.Nakonec sem Aře výsledky přece jen poslala a dokonce byly i zprávně XD.
Dále jsem se začla dopátrávat skautských odpovědí.
Dokonce se mi i povedlo po dlouhém hledání najít i tajnou stránku.Pro ty, co ji ještě nenašli:LIDI,pokud se to povedlo mi (a to je co říct,protože v hledání nejsem vůbec dobrá) tak vy ji také najdete.Ve fotosoutěži jsem z foťáku vyhrabala 5 fotek,které byly následně odeslány Aře (komu jinému XD).Dokonce už sem si i sestavila jídelníček.A zakončila sem to ranní rozcvičkou.Přihlásila sem se i do celoroční hry, kde jsem s Anežkou v týmu Služební cesta.
Co se týče čtení článků, nejradši mám chechtárnu a projlížím si i návštěvníka kvůli soutěžím, celoročce, prodilům.Jo,abych nezapomněla, mám vybranou i profilovku- tu nádhernou kočičku s kloboučkem.Abych to shrnula,Arův Ararat je skvělý web se skvělý web se skvělým autorem ( a samozřejmě i registrovákama XD)

Anežka

Web Arův Ararat se mi moc líbí.Dozvěděla jsem se o něm asi před dvěma měsíci.Brzo jsem se zaregistrovala a teď už jsem i v celoroční hře.Obdivuju Aru, že ji web ještě nepřestal bavit.

A teď k tomu, co se mi na webu líbí.1.Líbí se mi témata soutěží,ikdyž se do nich moc nezapojuju.

2.Líbí se mi,jakou má web grafiku.

3.Vlastně se mi na webu líbí všechno.

Ohromilo mě, kolik tam má diskuzí a anket.Zajímavé jsou i příběhy na pokračování do kterých 1 za měsíc přibude nová část.Zvlášť důmyslný se mi ale zdá systém bodování,který má Ara na webu zavedený.Docela mě překvapilo, že vedu v aktivitě, ikdyž jen o 1 bod. Web Arův Ararat je fakt supr,tím končím.

Anežka